17.7.09

Badi albert einstein

memang sah tahap tersasul aku kini semakin kronik. dulu setakat tergabung ayat atau sekadar ayat terbalik. tapi sekarang... dah masuk tahap cakap benda yang takda kene ngene langsung. aritu dekat ampang. rumah kakak aku. aku cari remote tak jumpa. walhal belakang aku je. ntah pape. aku pun tanya kakak aku pasal remote.

aku: kakak. mana albert einstein?.
kakak: huh?. apa?
aku: albert einstein?. wahahahaha

aku memang camtu. sendiri silap. sendiri gelak. tapi pelik la. apa kena ngene dengan albert einstein. gila jauh. takda benda yang berkaitan dengan mamat crazy hair langsung yang berdekatan dengan aku masa tu. nak cakap dia reka remote. tak mungkin. adoih.. bahaya ni. master telah merosakkan saraf otak aku.

tolong saya. tolong. <-- drama queen.

2 comments:

Midgesque said...

OMG I've been reading relativity theory and came acrosss Albert Eistein own theory and his E=MC2 thingy anyhow...a-ha! I think, the energy particles of our mind somehow connected and manage to meet somewhere. Thus unconsciously an information trade happened! Maybe? wait... that is more like string theory..hmmm.... :P

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

midge: errrrr... apa dia?. hehe