30.7.09

Pesta cupcake

lokasi: taman tasik titiwangsa
anjuran: nurul dan nana (adik beradik)
menu: benda manis. 97.9% berasaskan gula

bila abes event ni. hampir semua orang sugar high. tapi yang paling kronik. sheena. keje dia lompat je. pening gak aku tapi dah darah daging. terpaksa la terima dia seadanya. sugar high atau tidak. tsk.

aku suka gak la benda camni sebab dah lama aku tak pi picnic. orang-orang dia semua okey tapi aku tak berapa nak berkenan la dengan budak-budak damansara (kawan nana) tu. tak berapa nak sporting. takut sangat muka berpeluh dan berminyak. ajak maen game. takmo. depa duduk je kat tepi sambil camera whoring. aiseh..

yang pasti. warga tua (dalam kelompok aritu je) berjiwa muda yang terdiri dari jay, nurul, sheena, shan dan aku gumbira. macam-macam game la kami main. nak game apa?. kami main..

+ pepsi cola. (ingat?)
+ mama jadi patung
+ serigala dan ayam
+ zus tang

ikut hati. nak maen polis and thief tapi cepat semput la plak. stamina ntah pape.hmm. tapi pape pun. hari itu hari yang menarik. jadi, tak kesah la apa orang nak cakap. janji hati gua manyak gumbira. yeay.

No comments: