8.7.09

Harapan aku.... di blender halus

burrrrr. burrrrr. ha.. ini lah bunyi blender yang telah menghancurkan harapan aku. blender sikit-sikit dah le. ni tak. kalu bley nak hancur lumat. aduh.. oh ya. aku kuciwa kerna..

aku tak jadi pergi penang arini. semuanya sebab mak aku tak kasi. dia suruh aku wat kerja yang patut aku siapkan. sebab dia tau aku ni cepat terpengaruh. kalu pi penang. memang kerja pun ntah ke mana. sungguh bagus tapi aku tetap sedey sbb..

+ takle borong dvd murah kat batu feringgi
+ takle usha teruna mami idung mancung kalah jacko
+ takle tengok tok aku yang dah kurang sakit
+ takle makan nasi dalcha yg mengiurkan

tapi mak aku offer diri nak tolong tapau nasi dalcha dari penang. tak tau nape tapi gerak hati aku cakap. nasi tu takkan survive perjalanan 5 jam dari penang. mesti kena makan dalam perjalanan. idup ini sungguh kejam. uhuk3

2 comments:

Farid said...

jangan blend. bahaya

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

dah terlambat.. wuwu