30.7.09

Dijamin halal

aku tuju tajuk di atas khas buat diri sendiri. ini semua kerna:

aku SAH bebas dari H1N1. weeeee~

semalam aku pi klinik. saja pi check. mana nak tau aku terkena kan?. sebab 8 (sekarang 9) kawan aku kena kuaritin sejak balik dari jadi fasilitator dekat melaka aritu. risau gak walau aku takda simpton-simpton.

aku selalu terpikir. nape la nama dia selsema babi?. sepanjang hidup. aku tak pernah tengok babi selsema. tapi macam kiut je.

babi: aaaachukrohh krohh.

eee.. rasa macam nak tendang-tendang je. pantang aku tengok benda comei ni. hmm. sian babi tu. dah la selsema. bakal di tendang aku plak. hehe.

barangsiapa yang rasa diri dia comel atau mempunyai benda comel. sila jauhi diri dari aku. tsk

2 comments:

Acemafia said...

ku bakal berada di uia pd ptg n mlm ini.. jeng jeng jennnnggg

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: ko wat pe kat uia time2 cuti?. pelik2.