17.7.09

Rajin terpaksa

sem ni aku amek 4 je subject. tapi kelas dan kerja. macam haram. aku agak risau la sebab banyak sangat bagi aku. dah la semua subject aku tak suka. tapi apakan daya. tu je yang di tawar. lagi pun. sapa suruh aku amek linguistik. padan muka. tsk. ha.. sem ni aku amek:

+ research methodology
+ semantics
+ phonetics and phonology
+ morphology and syntax

arghhh. otak aku dah naik petak dah sekarang. baru tengok subject. tak wat assignment lagi. adoih.. terpaksa la aku rajin-rajinkan diri ke pustaka sekarang. oh ya. semalam aku pi pustaka dengan ain dan liyana. aku pinjam 6 buku yang tebal dan bersawang. walau belum tentu aku akan baca. aku yakin orang mesti terkagum dengan aku, ain dan liyana. buku tebal-tebal tu. hmm. gila menunjuk.

jadi. sape-sape nak jumpa aku. sila la singgah ke pustaka uia.

chewah. poyo yang amat. haha.

No comments: