18.7.09

Buku idaman

aku mau buku ini sangat-sangat. ni la buku yang aku pesan dekat kinokuniya beberapa minit sebelum insiden kain tersangkut dekat eskalator. chist. aku memang dah tahap termimpi-mimpi buku ni walau setiap kali mimpi. mesti aku nampak cover buku je. hmpkh.

barang siapa kasi aku buku ni dalam tempoh 3 minggu. aku akan terima pinangan mereka. gile desperate nak buku ni. huhu.

buku ni tersangat la morbid dan dark. review pun bagus. tapi sayang. dah takda stok. nasib baik dekat kino bley order. ohh buku. kita akan bertemu tiga minggu dari sekarang. tak sabar beb.

5 comments:

Acemafia said...

sori to hear bout ur fren

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: huh?. mana dapat tau ni?. arwah ur fren also?

Acemafia said...

hehe.. aku kan mafia. musti lh tau ape terjadi kt kwasn aku.. semut mati pon org repot kt aku. jadi, berhati2 lah.. anda sering diperhatikan.. hahahh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

owh.. uia kwsn ko ek?. iye2 je. huhu.
sedang perhati tu. takle blah ayat. eh jap. ko pak guard ek?. oh tidak. huhu

[k.u.y.a] said...

sara.. (-_^)