7.10.11

Doa yang termakbul

cewah tajuk. macam bes je. tapi memang bes pun kalu doa ku termakbul sungguh. huish. amen amen.

tapi kali ni. bukan doa aku. doa encik jay. doa mau tengok killer elite. haish. nasib la kami ni insan penyayang. kalu tak. nanges gegolek pun belum tentu dapat okeh. abes mafia tuh. haha.

lepas keje. aku. sherly. jay. dan kavitha terus drift ke pavilion. hm. balik balik pavilion. wayang situ kaya berkat kiteorang je. layak jadi duta camne. heh.

sampai je. usha seat. ok cun. beli tiket. masuk. tengok.

..... 2 jam kendian .....

mata sebengkak jiwa dan otak. huish. bahaya gila. sumpah rasa macam nak blender mamat jay ni. bapak busan cerita ni. haha. aku, sherly dan kav dah mimpi tiga kali setengah. cite dah abes lagi. hah! bukti betapa lembab nye cite ni. tabah.

kepada encik jay. kamu telah di senarai hitam. sila jangan mimpi mau pilih cite lagi pasni.

sekian.

2 comments:

Misz Rubz said...

woi aku ngn yana suke kowt cite neh! saf je yg xpaham sgt jln cite die. mende ntah korg

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ruby: aku tak suka lgsg that story. so slow. tensi gila. if u like it. takpa lah. but it still sux. hahaha