24.10.11

Kantoi

baru je nak shiok layan movie. dah kene panggil dengan darren. coordinator english.

dia: sarah. is it true you're leaving olympia?
aku: er.. how did you know?
dia: sharon just told me. im in shock. may i know why?
aku: im thinking of doing my phd.
dia: did your student knew about this?
aku: nope. no one knows.

memang ramai orang tak tau pun. apa kes nak cerita? orang tanya aku jawap. tak tanya. aku wat dek je la.

tapi tu la. lama gak dia soal siasat aku. kalah ISA beb. tapi aku jawap je la dengan hati yang eklas kan.

memang lepas ni aku kan kembali pokai sedia apa. tapi lantak la. yang penting. aku gembira. dwet boleh di cari. kegembiraan? kalu dwet banyak tapi tak gembira. tak guna juga.

30 ni las aku keje. gila seronok. kebetulan pulak ada kawan offer keje part-time kat rector office uia. cantek lah. part-time pun layan je la. janji waktu fleksible. dan fulus masuk cket.

tapi aku tetap akan rindu teman sejawat kat olympia nun. pape pun.

life goes on :)

2 comments:

Anonymous said...

hi budak katun. heheh.sila email acemafia di :iskandar_ace@yahoo.com.. thnx

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

hidop lagi acemafia rupanya. heh