8.10.11

Konvo. woot woot

arini. aku konvo dengan jayanya. wehuu. walaupun serius ngantok melampau dalam dewan tu. muka tetap maintain kool. abes intelektual seh. haha.

dalam reramai kawan master dulu. untuk linguistik. tiga orang je konvo tahun ni. aku. manar dan una. kurang meriah la cket. yang laen smua senior. adoyai. tahun depan gerenti meriah gile. smua geng sekelas konvo kot. jeles gila. hm.

tapi lantak la. janji aku dah abes. masa untuk bikin phd pulak. cewah. ayat bajet kuat studi je. walhal malas nak mampus. haha.

mak bapak aku lagi slumber. aku naik je pentas amek skroll. dieorang gila semangat lelambai kat aku. pegh. kembang dada jap. bangga weh. lepas je aku turun dewan. sepantas kilat depa balik rumah. kerna menurut mereka:

"we're here to watch our daughter. bukan anak orang lain"

ganas tak ganas. bak kata sherly. ke mana lah tumpahnya kuah kalu tidak atas nasi. eleleh. nak tunjuk terror BM la tu. keke. yang lagi power. lepas plak tu parent aku kuar dewan. haha.

ok. kepada rakan seperjuangan. tahniah! kita memang genius! haha. dan kepada keluarga. terima kasih atas galakan dan kepercayaan selama ni (ayat skema gila).

kepada sherly dan jay. terima kasih gak la sebab datang tengok aku konvo walau aku tak ajak pun. haha. siap kasi bunga tu. takle blah tol la. lain kali kasi i-pad. baru terbaek. heh.

[ terkejut abes master on time. haha ]

No comments: