4.10.11

Walaowei

kaunter tutup jam 1700. tepat jam 1650. aku sampai cac. semata mau amek jubah dan topi konvo. fuh. nasib sempat.

masuk je cac. dah sesat. bajet dah seploh tahun tak jejak uia tuh. walhal baru berapa hari kot. haha. haish. melayu memang mudah lupa. tabah.

amek nombor. tunggu. nombor naik. pegi kaunter.

pegang je robe. adoyai. sentap jantung kejap. tetibe riak semacam seh. haha. tu tak menang award lagi tu. kalu tak. naya. mau aku dikir barat dan dan tu gak. hm. apa kene ngene ntah la. huhu.

siap smua. terus drift ke rumah. sepanjang perjalanan. dari gombak ke uia. aku pakai mortarboard kot. haha. bukti bertapa susah nya bikin master ni. memang menghargai abes bila mau konvo. nasib aku tak merempit. tak ke masalah nak pakai mortarboard atas helmet. haha.

yea yea. sabtu ni konvo. wehuuu.

2 comments:

diana ghazali said...

haha! sengal jugal pakai mortar board smbil drive tu, tapi pedulik hape kan. org tak tau ape yg ko dah lalui. hehe. congrats sarah!cl

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

cik di: thanx love! kira tu ok lagi. bawang pi sisha mali smbl pki robe kot. lg ganas. haha