15.10.11

Konvo nya Kavitha

ini kavitha. teman sejawat di olympia. gaya macam miss india je. tup tup. lecturer ict. hebat tak hebat.

aku ni memang sejak azali liat bab bab pi konvo orang neh. konvo sendiri pun aku malas. ni plak konvo orang. tapi sebab dah terjanji punya pasal. kene la tunai kan? oleh kerna itu. aku dan sherly berlari lari anak ke uniten bangi. ok. tipu. abes gimik. haha.

ok. yang pasti. ni la konvo pertama dan terakhir aku akan pegi. omaigod. panas tak hengat. dah la aku ni anti-sosial (ececeh). orang mengila ramai pulak tu. urgh. cukup tiga konvo. bley masuk wad mental aku camni. bahaya bahaya.

nasib la aku ni baik hati. tunggu gak la bawah pokok sawit. jumpa je kavitha. peluk. cakap tahniah. salam dengan keluarga. amek gambar. cabut. haha. gila ekspres. tapi serius. aku tak tahan. kombinasi membunuh okeh.

lagi pun. kavitha nak luang masa dengan keluarga. hm. sungguh memahami aku ni. ok. sila muntah beramai ramai. haha. pape pun.

tahniah cik kavitha. kamu memang pakej nan lengkap. comei. tinggi. ramping. baik dan pandai. ok. esok blanje aku makan dominos. haha.

[ kami insan baik hati ]

No comments: