6.10.11

Kebusanan maksimas

serius gila bapak busan arini. tahap meleleh air idung kot. nasib la ada dua budak gila bernama sherly dan jay kat olympia neh. pantang ajak meronda. dengan pantas. nak ikut je. kalu tak ajak pun laju gak. jadi pepaham je la kan. haha. maka.

aku. sherly. jay.

dengan pantas terus ke pavi. mau layan wayang. haish. wayang lagi. kalu camneh la selalu. bley pokai seh. bill gates yang kaya raya pun bley pokai. apatah lagi aku yang memang pokai sejak azali. tapi takpe. janji hati gembira. kalu gila sengkek tahap tak makan tiga hari. apa susah. jual je sherly tu. mesti laku. haha.

patut nya mau lihat cerita killer elite. tapi timing hampeh gila kot. takde nye aku nak tunggu memalam buta. dah la aku keje esok pepagi. cewah. ayat pekerja tahunan beb. haha. maka. sebagai solusi. kami pilih cerita yang waktu paling sesuai. cite cina. bertajuk "the sorcerer and the white snake".

masuk. tengok. keluar. *tariknapasdedalamdanhembus*

waaaa. aku tertipu. sumpah ingat cite tu bes. tajuk bajet gempak je. aku ingat kan hero nak lawan dengan ular puteh gergasi yang gila mafia. tup tup. cite cinta alaf 21. serius bangang. adoyai. sakit otak beb. jalan cite ok la. tapi direktor dia. memang nak kene buang negeri tol la. mabuk laut ke apa. smua benda dia nak taruk dalam cerita tu.

ular seksi. tikus bercakap. cinta. lawan. sami. terbang. ayam. drakula.

cakap je nak apa. smua ada. tesco pun tak selengkap ni okeh. haish. jay dah sakit jiwa. kene plak bila part cecium. dia plak memalu lebih. haha. aku plak tak abes gelak. bangang sangat kot. sherly je la yang layan feelin. menhayati abes. tahap sedih sedih kot. pelik tol la minah kadazan dusun ni. hm.

dah la cite tu ntah pape. translation plak haram jadah. sakit trakea aku tahan gelak. pundek. sumpah rugi dwet tiket. nasib rm8 je. makan subway pun kenyang. dapat belen brape posen lagi kot. yang lagi takle blah. kuar je wayang. ramai gile orang nanges kot. siap bengkak bengkak mata kot. bertambah tertekan aku. haha.

memang tobat tak pilih gambar yang poster bajet bes. urgh. kepada jay dan sherly. lain kali. aku plak pilih cerita. wehuu.

[ ahli senarai hitam olympia: sherly dan jay ]

No comments: