11.10.11

Hari sarah baharudin

lokasi: chillies, klcc.
sempena: konvo nya sarah baharudin.
mereka: baharudin sekeluarga.
mood: mahu tapi malu.

arini. aku sekeluarga makan besar di chillies. sempena konvo nya sarah akhirnya. wehuu. *tepuktepuk* huish. memang tak sesia aku siapkan thesis eawal. bley makan chillies. orang blanje plak tu. patut la tetibe bertambah tambah sedap nya. uuu ahh ahh.

ok. sarah. sabar. sila kembali ke pangkal jalan. haha. puji tak hengat. hah! ini lah bukti bertapa terharu nya aku bila orang blanje makan mewah. harus bikin tribute camneh. sesapa yang teringin rasa di hargai. sila la belanja aku. sekali cuba. pasti nak lagi. haha.

tapi serius kelaparan arini. bagus gak makan kat chillies. banyak gila makanan. tapi sebagai keturunan separa werewolf. abes lincin kot smua. pegh.. kagum kagum. kalu pinggan bleh makan. dah lama kiteorang bikin pencuci mulut. mafia abes. haha. amacam? teruja tak? ala.. teruja la.. teruja la.. dem.

bila dah abes makan. macam ada cue card plak. abes smua pakat mengantuk. memang dasar sepakat membawa berkat tol. sabo je la. ingat kan nak layan wayang ke apa. tup tup. terus drift ke ampang. mak ayah harus pulang ke chukai. aku dan sheena pula harus ke serdang. mau anta amin ke upm.

dalam perjalanan. sempat tersasar kat big bad wolf lagi sekali. borong lagi. adoyai. tapi takpe. tadi perut kenyang. sekarang turn otak plak kenyang. cewah ayat. mesti guru besar aku nanges terharu baca ayat bajet power aku neh. haha.

pape pun. terima kasih daun keladi kepada penaja utama. encik baharudin dan puan zarinah. jasa mu akan ku kenang. dan kepada sheena dan amin. terima kasih kerna memeriahkan suasana. ecewah ayat. abes mithali. wajib dapat anugerah maulidur rasul camneh. huhu.

akhir kata. perut saya gumbira. la la la.

[ penaja utama. terima kasih ]

[ anak dara penaja. hm. ayat takle blah. haha ]

No comments: