19.10.11

Majlis minda

mimpi. bangun. snooze. tido balik. bangun. sakit jantung.

kali kedua tengok jam. aku bangun melompat kot. bukti betapa terkejut nya aku. haha. serius cuak. tak penah aku rasa berdebar camtu sekali. masuk umah hantu pun rileks lagi. cewah. haha.

arini. aku harus bentang paper di Language and Communication International Conference di IOI hotel. dan. aku bangun lewat. seperti biasa. sabo je la.

nasib sesi aku jam 2. sumpah cuak menggila. dengan slides belum bikin. article belum baca. haish. waktu camni la aku tetibe mau doremon sekor. bley kembali kan masa. dan sambung tido. haha.

terus bikin slides. mandi siap smua. dan drift ke putrajaya. sampai dalam jam 12.45 gak la. daftar. amek beg smua. terus pi lunch. slumber. secretariat takle blah kot. dah la regist las day. jam 12.45 pulak tu. sampai terus makan. sukati. tapi nak wat camne. aku lapar. tsk.

jam 2. masa untuk bentang. astaga. gila cuak. aku ingatkan cakap duduk. ada podium ke apa. tup tup. spartan abes. ada pentas kecik tengah tengah. tu je. kira ko present gaya petandingan karaoke. atas pentas sesorang. dan mic.

wagh. *pitam* aku insan ke empat. sepanjang tu. kalu tak mengantuk. aku cuak. sampai nak muntah muntah kot. abes dramatik. haha. sampai la nama aku kene panggil.

naik pentas. sengih. dah bercakap. mak aih. lupa diri bila dah mula bercakap. semangat abes. haha. limit 15 minit sorang. aku cakap dalam 13 minit. ok la kan. abes je slot. moderator cakap tajuk aku menarik la. aku semangat la. bagus la. apa la.

pegh. sejuk jap hati dengo. ntah dia perli ke apa. tapi lantak la. janji dah abes. weeee. tapi serius macam ketagih plak bikin conference. mentang mentang dapat review baik. terus ketagih tu. haha.

pape pun. Alhamdulillah smua sukses. ok. masa untuk sambung tido. yeay.

No comments: