13.3.09

Benci kau Khai tapi..

tapi.. kau lecturer aku. tak bley cakap banyak sangat. *pasrah*

anyway, arini, memang konfem!. konfem sangat-sangat. yang aku memang benci sama dr. khairiah. memang aku tak suka sebab dia bajet bagus. ye.. aku tau ko ada phd tapi tu tak bermaksud ko layak untuk kutuk lecturer lain macam ko bagus sangat. fine. ko ada phd dalam islamization of knowledge. tapi tu tak bagi ko permit untuk kata lecturer lain tak Islamic. sapa kau nak judge orang camtu?.

masa aku present arini, budak-budak macam biasa. gelak. suka sangat bila aku mengarut kat depan. aku tak kesah. asal korang happy. aku tumpang happy sama. chewah. tibe-tibe terasa mulia. haha. tapi oh khairiah. kau tau tak ramai tak tido wat keje kau?. bertapak kat library macam kami takda rumah. okeh. ni aku tipu cket. tapi tak pernah aku bertapak dalam library lama macam tu.


anyway, dia suruh redo balik semua. urghh. kalu aku tau semua orang kena redo. semalam aku tido je dengan bahagianya. siap tido kangkang-kangkang lagi. besh. haha.
masa abes kelas, aku dan ain dan mashi lepak luar. ngumpat sambil sembang-sembang secara ilmiah.

tiba-tiba en. zul datang. dia cikgu sekolah kat bentong amek master literature. dia tanya aku cikgu ke tak. aku cakap tak. aku bukan cikgu, aku sarah. sengal. haha. dia cakap dia suka tengok aku present dalam kelas. dia cakap lagi yang aku ada satu aura yang aku tak tau tapi orang sekeliling akan sedar. aku macam terbangga tapi maintain tenang beb. aku sengih-sengih cakap mekasey. dia cakap aku patut jadi cikgu sebab kalu dia student, mesti dia suka dapat cikgu macam aku.

hmm. aku terharu bangat. mekaseh la atas pujian tu. memang mood aku bertambah ceria lepas dengar kata-kata kau tu. tapi walau apa pun terjadi, aku tak nak jadi cikgu.

sekian, terima kasih.

i seriously need a hug. =(

7 comments:

diana ghazali said...

alololo... meh sini meh..

Unknown said...

<<<<<<<< HUGS >>>>>>>>>

Anonymous said...

alolo baby bucuk..come here...
hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aiyah.. korang neh.. terharu ceq. hugs!!.

ainguzzle said...

aku mmg tak suke M*****

Acemafia said...

bukan ke dah tukar ISLAMICISATION? ngeheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: aku tau ko x suka dia. hehe.

ace: erk. sejak bila tu cikgu ace?. macam salah je term tu. ;P