18.3.09

Capai Hajat

arini kerja sampai 3pm je. terus kuar. anta surat jap. pi bus stop jumpe nana. kami pakat pi klcc. epah tak le pi. ada hal apa ntah. aku tak tau. ok. sampai je klcc. aku dan nana terus pi makan. nasib baik tak ramai orang. aku suka. macam biasa. aku makan banyak gile tapi ntah nape, aku tetap tak puas. mak aku cakap sebab tak baca bismillah tapi sumpah aku baca. siap baca doa makan lagi. tapi ntah. camtu gak. nana dah naik pelik. asal la aku masih tak kenyang-kenyang lagi neh. hmm. kami wat konklusi yang aku ternak cacing. hadoih. konsep baru. kalu macam ni gak lagi dua tiga hari. aku nak jumpa doktor.

*pasrah*

tapi aku tetap happy arini sebab... aku berjaya beli biskut kegemaran!!. yeaaa. akhirnya. ketemu jua dengan biskut digestive dark chocolate yang lazat amat. yum yum. aku siap beli tiga. buat stok masa depan.ngeh3. satu aku simpan dalam bilik untuk roomate aku makan. satu aku nak share dengan orang iimu, tempat aku kerja. satu lagi hak milik tetap. 100% aku punya. muahaahaha. aku seronok gile dapat biskut neh.

rasa macam nak wat victory dance. jom!.

2 comments:

ainguzzle said...

huhu. banyak tarian ko. tarian hindu dsb. sempat menyempat g klcc. wat iok wei. aku da lupa aku nak komen pe td. hish. nyanyuk

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko bkn nyanyuk. angau berchenta tuh. haha. tarian aku mmg byk. tarian bogel pun ada. tp xle demo ah. wakaka. iok?. mlm ni aku wat. urghhh. tak tido lg gamaknye.