4.3.09

Aku hawa. kau hawa. pegi mampus

aku tak pernah paham dengan perempuan yang cepat sangat mengedik. ntah. maybe mereka memang dilahirkan camtu tapi.. isk.. tolong la. ego la cket. kalu dengan kaum sejenis pun bley gedik-gedik. ntah dengan kaum laen camne la. haru biru seyh. anyway, ni kisah antara aku dan shina, gadis MSU yang aku baru kenal tak sampai 3 jam.

aritu aku lepak pavilion sorang-sorang. layan blues lepas sedih kelas LLA aritu. memang tragis. masa tengah ronda, tibe-tibe terlapar. dalam macam-macam makanan yang ada, aku teringin KFC. semua ni pengaruh tv dan radio yang melampau. tsk. so, aku pun beratur lah. walau macam ramai orang. sanggup tuh! kejap tu, hp bebunyi. aku pun baca;

wafi : sarah, ko tengah beratur beli makanan ke?. sorang?. join aku makan.

aiseh.. camne dia bley nampak neh?. (sambil mencari). kejap tu aku ternampak dia. dia lambai. aku buat-buat tak nampak. aku reply.

sarah : haah. aku tengah beratur kat kfc pavilion. ko kat mane?. aku rabun weyh.

alasan. walhal, elok je aku nampak dia. baru nak layan blues. hampeh. aku pun pasang muka 'pleasant suprise' sambil duduk semeja dengan wafi. tengok-tengok, dia bukan seorang tapi berdua. ya. bukan mengandung tapi bersama topik pada hari ini, shina.

aku tegur. borak-borak la. bila nak basuh tangan, shina ikut aku. masa dekat sinki, dia rayu agar aku teman dia pegi event MLM dia sekejap lagi. aisehh.. takda makna aku. aku pun cakap la tak nak. ada kerja lain. tapi dia buat puppy face dan puppy eye yang bajet kiut tapi haram tak. aku gelak je sambil cakap tak nak. dia pujuk lagi. tapi kali ni dengan taktik baru. pegang lengan sambil goyang-goyang badan. kalu aku laki, cair gak kot? tapi aku perempuan kot. sehawa dengan kau.

bukan cair, nak termuak aku tengok. so, aku tukar topik. dan taktik aku berjaya. yesh!

masa nak pulang. shina sedih sebab aku dah nak pegi tempat lain. dia buat muka sedih tapi aku buat-buat tak paham. aku senyum sambil cakap babai. masa escalator aku naik ke atas, aku sedar; shina pandang aku sambil lambai sampai aku hilang dari pandangan.

aku lega dapat berpisah dengan wafi and shina. serius! tapi dalam masa yang sama, aku macam takut ada perempuan macam itu. gile.

1 comment: