21.3.09

Parti teh?


auntie lin:"hari ahad 22hb 5ptg. pls come over for tea party"
aku : "uishh.. tea party tuh!. macam dekat london.haha"

auntie aku dah tak reply. malas nak layan aku la tuh. chistt. hampeh punya makcik. tapi memandangkan aku adalah anak sedara yg mithali. aku ingat aku turun ampang kejap la pi makan. baik sungguh aku ni. hmm.

tapi kan, bila aku dengar je perkataan 'tea party', mesti aku terbayang:

a) semua orang pakai gaun besar macam zaman dulu-dulu sambil minum teh
b) semua watak dalam crite alice in the wonderland termasuk arnab tu
c) semua orang pakai kostum bentuk teko, uncang teh & biskut butter
d) semua orang berbau teh, minum teh dan makan daun teh.

oleh kerna itu, aku tak sabar plak nak pi tea party makcik aku esok. nak tengok mana angan-angan aku yang jadi kenyataan. aku harap nombor tiga. aminnn.

15 comments:

Acemafia said...

caner tea party? ade mcm boston tea party x? heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

tea party?. aku kuciwa. smua impian ada x jadi kenyataan. tsk. plus, xde air tea pun. isk3. boston tea party?. kami x tuang teh dalam laut. membazir amalan syaitonirojim. hehe

Anonymous said...

da 2 air ape yg ade??huhu..shian ko semangat jer kn nk tgk makcik ko pkai costume teko..huhu

Acemafia said...

habes korg minum ape je? haha.. aku kl nak wat party, aku nak wat party sirap je.. sirap best ape..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

yana: tu la pasal. ku keciwa. ada air sarsi. sedap gak pakcik aku bancuh. patut tuka nama 'sarsi party' hehe.

ace: sirap?. sedap tuh.. oh sirap selasih yg maha sedap. slurpp~ uit, wat, ajak aku!

Acemafia said...

sure.. anda org pertama mendpat jemputan.. jgn lupa kostum nye musti bertema kan katak.. sbb selasih mcm telur katak.. heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

pegh.. org pertama tuh. terharu jap. tsk. katak?. layan aja. me like froggie.

Anonymous said...

aper agaknye rupe sarah pkai costume katak??huhu..teringat plak kt patung katak ko tuh..heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

mesti lah jelita. haha. aku xmo katak yg dah tua. aku nak separa katak separa tadpole. comei siot. uit, jgn di ingatkan patung katak. ngeh3

ainguzzle said...

nak tea o mamak la. slurp. btw. ko kene tagged! (kene gtau org tu kene tag adalah satu rule tag ini)



p/s: aku tatau asal aku wat nde neh. nway, ganbate!

ainguzzle said...

haha. aku baru pasan. boston tea party. wahaha. ingt lagik amlit?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: jom layan teo o mamak. slurpp~ ye la. nnt aku wat tagged tu. hehe. nway, aku ingat lepas ace ckp. eh, dia bdk ben ke?.

ace: dulu studi kat ne & cos apa?. musykil. hehe

Acemafia said...

x masuk U ponn.. x bijak sperti kamu2 semua..

queenIzyan said...

so u pakai what costume...???
tin cap teko ke..???

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: masuk U x semestinye bijak. ngade je. hehe.

izyan: aku pakai costume tea beg. haha