4.3.09

Tragedi biskut Marks Spencer

Marks Spencer ada sale. aku gembira. biskut digestive dark chocolate kegemaran tersenarai dalam barang yang sale.

dari rm 10.00 turun ke rm 4.50 satu.

peghh. cantekk!. murah seyh. 10 hinggit aku bley beli 2. tengok dekat rak. banyak lagi. lebih 50 paket. aku pikir. nanti je la beli. banyak lagi. baik aku pi jalan-jalan dulu. rileks. dan,

itu adalah kesilapan paling besar aku buat pada tanggal 28 febuari.

aku datang balik lebih kurang 3 jam kemudian. biskut kegemaran sudah habis di beli orang. terkedu. aku duduk cangkung, cari kat bawah-bawah, manatau tertinggal satu paket lagi ke. hampa. pergi cari kat rak lain pulak. tetap hampa. akhirnya, aku pergi tanya kaunter. memang tepat sekali!. semua baru habis di borong oleh sapa ntah.

masa tu. mata aku bergenang. orang kaunter terdiam. aku rasa dia terkejut. tak sangka ada budak terlalu cintakan biskut digestive dark chocolate marks spencer sampai begitu sekali. aku sedih sangat. memang aku laknat manusia tamak yang borong semua biskut tu. pundek.

aku pergi bahagian depan. aku termenung tengok atas sambil ternganga. macam orang spastik. tiba-tiba, aku tersedar sebab aku sorang laki ni dok usha. mesti dia ingat aku cacat. lantak. aku benci. semua nya gara-gara biskut. maruah aku jatuh sekejap.

rasa macam nak saman marks spencer sebab menyebabkan mental block sementara. bley menang tak?

5 comments:

ekey'z said...

owh...sadis...

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko beli la biskut tu kat aku. mesti aku sayang ko nnt. hehe

Acemafia said...

aku la yg borong smuer bekot ko tuh.. wakaka.. nak? aku jual rm7 lak..ngeheh

ainguzzle said...

ko mkn je la biskut chaehdsnbdb (tatau nak eja) kat mkay tuh. sedap gak. rm5.50 kan. aku kaya aku blanja. :P

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace : erk.. gile kejam kau. pastu nak jual rm7?. gile mahal. xmo ah. wek2. aku ada biskut fave baru. yum.

ain : hob nobs ah. haha. gile jauh ejaan kau. kreatif tol. aite. ko sponsor eh. aku nak 2. (tamak) muahaha