5.3.09

Khidmat mengaru tangan gatal

pavilion. jalan sorang-sorang. busan. tangan tibe-tibe gatal nak sms. type sms. send.

aku: uit. kat opis ke?. jom makan cheze cake d loft. aku belanja.

5 minit. tak terbalas. 10 minit. tetap sama. 15 minit. masih membisu.

aku msg nana dan aing. meratapi ego ku yang tercalar. apsal la tangan aku gatal sangat nak sms sedangkan aku tau, dia bukan jenis balas sms. siot la. nana tawar diri nak tolong garukan tangan aku yang gatal ni. nak guna garpu katanya. aku cakap tak cukup. nanti aku cari orang jongang untuk garu tangan aku guna gigi. baru puas. nana gelak. sebab dia tak jongang. kalu tak, mesti dia merajuk lima purnama dengan aku. kemudian, aku teruskan aktiviti mencuci mata.

30 minit kemudian. sms masuk. baca.

dia : hehe. aku baru je sampai umah dari opis. ala, aku takda kete nak pegi. sarah nak amek aku ke? kat ne?. sedap ke?

walau sms dia bodoh je. aku tetap suka. sebab sepanjang kenal. dia bukan jenis balas sms. walau dia balas hanya sekali. dah cukup untuk buat hati aku berbunga. oleh kerna itu. aku beli 6 uhuhu yang sedap giler. makan dengan nana dalam bilik.

malam tu, nana tak perlu garu tangan aku dengan garfu mahupun gigi.

4 comments:

ainguzzle said...

gatal ko eh. jgn miang sudah. (hikhik)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku miang dapat dari ko la aing. hehe

ainguzzle said...

uiks. aku. kenapa aku? aku tak bersalah

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

haha. iye ke kamu tak bersalah?. jeng3