13.3.09

Kepingin

yang pasti, arini aku rasa macam nak peluk orang.

ntah nape. mungkin sebab aku dapat markah ok untuk assignment LLA yang aku sedih sangat aritu. mungkin sebab aku berjaya buat assignment IOK dengan cemerlang nye walau tido hanya 2 jam setengah. mungkin sebab aku dapat kerja semalam. mungkin sebab aku mabuk tak cukup tido. mungkin sebab aku gembira tanpa sebab.

yang pasti, aku rasa nak peluk orang sekarang. tapi aku tak boleh peluk orang sesuka hati. aku dah cuba peluk tiang, pokok, beg dan sebagainya tapi tak besh gak. tak mampu memuaskan nafsu serakah aku yang kepingin nak peluk orang. oleh kerna itu,

ada sape-sape yang sanggup sewakan bahagian badan antara tengkuk hingga pusat untuk 5 saat je. aku nak peluk.

bley?

10 comments:

Acemafia said...

saya, saya... hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

uiks.. laju nye tawar diri. meh sini meh. aoww. gile. haha

diana ghazali said...

aku...... aku perlukan badan juga. hwhwhhw

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

diana, tubuh kiman takmau?. haha

ainguzzle said...

aku perlukan tukang urut. bontot aku sakit. pathos

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ada org jatuh tangga.. wahahaha.

diana ghazali said...

tubuh ko, aku nak bg hug yg ko sgt perlukan. tubuh aing, kecik. tapi dia slalu jerit kalo aku peluk dia.. tubuh kiman....... ermm.. mesti dia nak, dan dia tak jerit. hahaha

Anonymous said...

ko peluk devil tuh dah ler..hehe

ainguzzle said...

lebam seyh. aku manusia

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

di: ain x bes peluk. tenggelam. haha. kiman tak jerit. ngerang. wahaha.

ain: lebam ke?. shian nye die.. =P

na: dari peluk devil, baik peluk kau. lg mantap. slurpp~ haha