4.3.09

Kemachoan ku terserlah

Situasi satu
shina gadis kecik molek yang bajet stylo. saya ulangi, bajet stylo. shina pakai beg bajet branded yang berisi buku sebab dia bajet genius. jalan sekejap, sakit bahu sebab beg berat. dan sepanjang jalan, mengadu. aku menyampah. telinga boleh lebam dengar bebelan dia tu. lama jap, aku suh dia kasi beg. meh aku angkat. senang. khalas. tapi dia malu. segan dan sebagainya. aku ulang lagi sekali "meh sini beg. aku angkat". dia malu-malu sambil goyang-goyang badan macam comei. saya ulangi, macam comei. tapi mulut tetap membebel sebab berat dan lenguh bahu. last, aku ulang sekali lagi tapi tegas. terus dia kasi beg. aku jalan dengan bahagia sebab beg dia tak berat dan bebelan dia berhenti. ntah kenapa, aku terasa macho saat itu.

Situasi dua
kami masuk Tangs. shina terus tergedik-gedik tengok baju dan kasut dan beg. semua lah sesuai dengan dressing dia. tak pun. semua design dia nak tunjuk dekat aku. aku cuma pandang dan angkat kening. kadang-kadang aku jawap. kalu tak, aku cuma angguk atau geleng. di kala saat itu, aku terasa macho buat kali ke dua.

Situasi tiga
kami jalan-jalan dalam Tangs. lepas tu, hijrah ke TopMan. sepanjang perjalanan, shina pegang tangan aku. my pinky with your pinky. kalah orang bercinta kot? aku rasa macam nak jentik je tapi sian plak. kang lebam. jari aku tebal dan gagah. aku pasrah. lama-lama, pegang lengan. kadang-kadang aku tepis. kadang-kadang aku biar je. lantak. aku tepis. dia pegang. buat penat je. sebab dia pegang aku camtu, aku rasa macam aku gagah semacam je. ntah kenapa, aku terasa macho buat kali ke tiga.

Situasi empat
setiap kali masuk keluar kedai. aku akan pastikan aku tahan pintu untuk dia. kalau laluan sempit, aku akan pastikan dia lalu dulu. aku pun tak paham tapi aku selalu wat camtu dalam kebanyakan situasi. mungkin sebab laki zaman sekarang tak boleh pakai. maka, aku memboleh pakaikan diri aku sendiri. dan ya, di saat tu, aku rasa diri aku macho lagi sekali.

aku rasa, ada lagi sesi kemachoan ku terserlah di hari itu tapi aku tak berapa nak ingat. lantak. yang pasti, walau apa pun terjadi, aku tetap tak suka shina. haha.

6 comments:

diana ghazali said...

aku rasa shina suke ko!

ekey'z said...

aku pasti shina rasa kemachoan kau...

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

takkan kot weyh.. kenal tak sampai 3 jam. dah raba-raba aku. risau.. ngeh3

ainguzzle said...

tp mcm gaya ko anak jantan pulak. huhu. aku pasrah je la tapi aku tak suka dia. mcm gediks seyh. (emo lak.haha)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

hormon jantan aku dominan. apakan daya. hmm. maybe sbb tu mak aku suh mkn evening primrose kot?. haha

Acemafia said...

:) hehe