3.2.09

Aku cinta carl's jr


nana msg. dia cakap kelas cancel. aku plak tengah tido. so, aku ajak dia datang bilik. sekurang-kurangnya aku ada sebab untuk bangun tido. dalam 15 minit. nana sampai. kami pun sembang la. macam-macam topik kuar. dalam 5.30pm, aku lapar. aku cakap kat nana aku mengidam carl's jr. nana tanya mana yang terdekat. aku cakap midvalley sebab ada public transportation. bincang punya bincang, kami nak pi pavilion. memang gile spontan. nana balik bilik tukar baju. aku bangun mandi. siap tak sampai 15 minit. seronok sangat nak makan carl's jr.

kami tunggu bus. naik putra. berenti kat klcc. jalan ke pavilion. sanggup redah hujan semata-mata nak makan. semangat. sampai gak pavilion akhirnya. terus pergi ke carl's jr. order my favourite - superstar with cheese. gemok sial burger dia!. aku kunyah perlahan-lahan. baru dapat menikmati setiap gigitan aku tu. baru berbaloi. dah abes. kenyang. aku dan nana pusing-pusing jap. kemudian, cari benda laen tuk di makan plak. aku promote food republic egg tart. aku belanja nana. dia suka. nasib baik. kalu tak, rugi duit aku. jalan lagi. aku promote cheese cake uhuhu plak. beli dua. duduk. makan. sedap gile. walaupun kecik tapi berbaloi seyh. aku beli dua, tapau untuk epah dan hadi. aku tau hadi suka makan benda-benda berbaur cheese. memang ketikusan.

walaupun kami hanya makan 3 benda, tapi aku memang puas hati. masa nak balik, aku dan nana dua-dua tak larat nak jalan. ikut hati nak bergolek je. tapi tak boleh. membahayakan pengguna jalan raya. sampai kolej dalam 11.30pm. aku tido senyum aritu. puas.

No comments: