23.2.09

Aku, cupid dan awan gemok

sejak akhir-akhir ni. dada aku sering sakit. terasa sesak.
sedikit perit. aku risau. apa masalah aku sebenarnya?.
doktor cakap aku sehat.
dukun pula berkata aku dibuat orang.
tapi tiada pengubatnya.
malah, ustaz pun berkata begitu.
pasrah.
namun, perit di dada tetap terasa. tidak terubat.

satu hari, ketika sedang memandang awan gemok di langit.
si cupid muncul menemani diri ini.
lalu aku menceritakan masalah ku.
si cupid pandang lalu tertawa kecil.
usah bimbang katanya.
semua ni berlaku kerna...

hati aku sedang berbunga-bunga.

ceh.. aku ingat kena buatan sihir siam.


5 comments:

ainguzzle said...

sihir is haram in isla. albaqarah:102.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

jentik ko kang. ngeh3

ainguzzle said...

jentik la. lalalla

diana ghazali said...

wahahha. aku stuju dgn cupid. patut la dupdapdupdap je yer..kihkihkih

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aing : uish.. cabar aku nmpk aing?. siap ko kat kelas socio. haha.

cik di : busuk la ko.