6.2.09

Aku diperdaya

dup. dap. dup. dap.

urghhh. cuak gile seyh. kelas dr. normala. normala yang aritu telah memblender harapan aku. aritu, kami sekelas akan dapat balik kertas kuiz dari dr. normala. khawtar yang pada hari exam tu kuar dengan muka macam mati laki dapat 9/10. markah tertinggi. chait. bagus la dia dapat bagus. aku gembira bagi pihak dia tapi tak sangka aku terperdaya dengan muka dia yang blur gile aritu. aku ingat muka dia blur sebab dah bengong wat exam normala. rupa-rupanya, memang muka dia macam tu. ayayai. sabo je la. anyway, masa exam aritu, aku cukup kecewa dengan diri sendiri sebab kebanyakan soklan aku main tibai ikut sukati aku je. bila dapat tau markah aku. terkebil. tarik napas. sengih sampai telinga.

aku dapat 7/10. hepi sangat. aku tengok jawapan aku. macamana boleh dapat 7 neh?. aku hentam je!. rupa-rupanya, semua yang aku hentam ikut sukati aku, semua betul. tak paham tapi dah dapat 7. tak payah la nak pikir-pikir lagi kan. bergumbira je la. hmm.

tak payah la aku berenti master macam yang aku cakap kat aing aritu.

No comments: