3.2.09

Kau memang &%#@

dem. bengang siot.

aku, epah, hadi dan nana pegi dewan upm. ada kenduri. kawan aku dan epah kawen. hadi date epah. dan nana adalah date aku. peduli. sampai dewan. salam dengan keluarga pengantin. makan. siap tambah-tambah. lantak apa orang nak cakap. aku lapar. tunggu pengantin. belum keluar. tengah make up kot? tanya orang. katanya pengantin kuar 2pm. tengok jam. baru 1.30pm. aku nak balik. dah kenyang tapi epah nak tengok pengantin. takpe la. kami lepak. jadi model. amek gamba cket punya banyak.

2pm. pintu utama bilik bersiap pengantin terbuka. epah pergi tegur pengantin. amek gambar dalam 2 keping. epah panggil aku. aku pergi. lambai kat pengantin laki. lalu pergi ke pengantin pompuan. aku hulur tangan, salam. bila aku rapatkan bibir ke pipi dia. dia dengan kuatnya berkata "jangan lebih-lebih". siap ulang ayat tu macam radio rosak. aku rasa semua orang tengok aku. area tu sunyi. bergema. aku tau la ko makeup 10 inch tapi puhlezz la betina. takkan terkeluar make up kau kalu terkena cket. sial. aku tawar hati. cilanat punya kawan. kalu tau, haram aku tak datang kenduri. sebelum aku blah, aku cakap. "apsal neh?. bukan nya im gonna lick u". dia terdiam. aku blah.

puas hati aku.

No comments: