16.2.09

Fakiera, ko wajib terharu

ha.. terharu tak wahai cik fakiera?. tak?. paksa diri kau untuk terharu jugak. jenuh aku pikir apa nak tulis untuk tag ko neh. hmm. cepat terharu. cepat.

10 fakta menarik tentang fakiera

1. sedang hangat berchenta dengan jejaka bernama glemer nock
2. sukakan tempat havoc tapi sekarang kerja di bentong. sian
3. gila online shopping. sandal pun beli online. tak paham aku
4. dah hampir 11 tahun kenal sama aku. lama siot
5. bawak kereta myvi warna puteh dan kaki meronda
6. suka berchenta dengan jejaka dari kemaman. nape ek? =P
7. cinta sama hai peng. macam aku juga tapi aku lagi kronik
8. muka tak lekang dengan senyuman.
9. pernah jadi model cosplay. darth vader versi ayu. haha
10. sedang mencari lubang kerja baru. sapa-sapa ada kerja kosong?

Lagi 10 perkara tentang aku, sarah

1. suka tido. mak cakap aku bukan tido, tapi hibernate macam beruang. teori yang menarik
2. adventurous. suka try makan kat tempat baru tapi lepas tu pokai.
3. semakin emo selepas makan vitamin evening primrose oil. tsk.
4. sering disalah erti sebagai foreigner. korang rabun ke apa?
5. suka basuh baju. selang dua hari, mesti basuh walau selai. best siot main buih. weee~
6. pernah bekerja sebagai fasilitator di sg. pisang dan kaki buli budak. shiok.
7. suka wat kad untuk kawan dan family. bajet kreatif la neh.
8. dengki dengan beyonce sebab badan dia lawa dan pandai menari
9. tengah mengidam karipap ikea. (meleleh air liur)
10. mempunyai patung babi yang bernama ‘babi’.

4 comments:

ekey'z said...

owh sarah....aku amat terharu...
sob sob sob..
aku nk tmbah ko nyer prangai
1. suke blur!!!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ceh.. terus terharu tu. haha. agak la.. weh, apsal ko suka berchenta dgn org kemaman ek?. musykil

ekey'z said...

ntah la...sbb aku ni kurang bersosial agak nye dengan laki2..dan memikirkan orang payah nak terima kalau aku nak setel down kat kemaman...so, langkah selamat, cari orang kemaman...sedikit kuno di situ..tapi mane nak tahu, aku kawin dengan bukan orang kemaman...rite??panjang aku tulis...cam nak wat entry plak..hahaha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko kurang bersosial?. wahaha. yeah rite. i believe u. ;P ok je ur reason. smuga kawen dgn org kemaman gamak nye.. puhhh.. aminn